مرجع دانلود نرم افزار و بازی برای اندروید

مرجع دانلود نرم افزار و بازی برای اندروید

بهترین نرم افزار ها و بازی ها برای اندروید
مرجع دانلود نرم افزار و بازی برای اندروید

مرجع دانلود نرم افزار و بازی برای اندروید

بهترین نرم افزار ها و بازی ها برای اندروید

روت گوشی samsung galaxy ace GT-s5830i

با سلام.

در این مطلب می خواستم آموزش روت کردن گوشی  samsung galaxy ace GT-s5830iرو با دو روش بهتون یاد بدم

ادامه در ادامه مطلب 

  • روش اول : با برنامه iroot میتونید گوشیتونو به راحتی روت کنید (هر مدلی) برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید

_____________________________

  • روش دوم :اول باید بگم که این آموزش مخصوص گوشی samsung galaxy ace GT-s5830i هستش و حتی نمیتونید  روی گوشی samsung galaxy ace GT-s5830M انجام بدید یا TESTکنید دوم: اگه نتونستید مراحلو درست برید یا هر مشکلی پیش آمد حالا نمیدونم گوشیbreakشد و.... من مسئول نیستم پس مواظب باشید مراحلو مرحله به مرحله و با دستور من جلو برید ولی من خودم رو گوشی خودم امتحان کردم 100% جواب میده, نترسید اگه مراحلو درست برید هیچ مشکلی پیش نمیاد.

1-این فایل رو دانلود کنید

2-فایل رو روی مموری یا sdcard گوشیتون کپی کنید و به هیچ عنوان از حالت ZIPخارج نکنید

3-گوشیرو خاموش کنید

4-با گرفتن (کلیدزیاد کردن صدا)vloum +(کلید وسط)power+home(کلید خاموش و روشن کردن) وارد صفحه ای میشوید

5-در این صفحه سه گزینه دارد گزینه دوم که نوشته apply update from sdcardرو انتخاب کنید= برای بالا و پایین بردن گزیینه از کلیدvloum-(کم کردن صدا و زیاد کردن) و برای انتخاب کردن کلید home(کلید وسط گوشی)


6-در اینجا محتویات مموری رو نشون میده گزینه ی root} www.androidbazy.blogsky.com}رو انتخاب کنید وصبر کنید تا گوشی ریبوت شود

7-به فهرست برنامه های گوشی خود بروید و اگر برنامه ی super userنصب شده بود گوشی شما به سلامتی روت شده است


این آموزش مخصوص گوشی samsung galaxy ace GT-s5830i هستش فقط 0i نه0M


رمز فایل:www.androidbazy.blogsky.com

نظرات 7 + ارسال نظر
hamide جمعه 20 آذر 1394 ساعت 18:37

این فایل با گوشی دانلود نمیشه.چیکار کنم؟

مشکل رفع شد .

love li سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 02:57

سلام ببخشید اونجایی که میخوام فایل رو دانلود کنم رمیزو مینویسم میگه اشتباهه چرا؟

مشکل رفع شد .

ensie شنبه 18 مهر 1394 ساعت 10:40

سلام من تا مرحله 6 پیش رفتم اما توی مموری گوشیم این گزینه که شما گفتین نیست! منظورتون همون فایلی که دانلود کردیمو انتخاب میکنیم؟؟

بله-اگر فایل روی مموریتون باشه وقتی وارد این محتوا میشوید فایلی با این نام :root} www.androidbazy.blogsky.com} اون رو انتخاب کنید و مراحل بعد..
موفق باشید

علیرضا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 13:40

سلام
اموزش ان روت کردن همین گوشی رو هم قرار میدهید؟

نرم افزار I root رو از همینجا دانلود کن بعد گوشیتو وصل کن به pc بعد برو تو نرم افزار گزینه unroot بزن صب کن آنروت بشه

عرفان چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 19:22

سلام

وقت بخیر
خیلی ممنون از لطفتون گوشیمو به راحتی روت کردم

خواهش میکنم

ali یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 13:25

سلام
وقت بخیر
ممنون از آموزشتون
گوشیمو خیلی راحت روت کرد.

موفق باشید

خواهش میکنم وظیفست

محمد پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 20:26 http://nilgoan.blogfa.com

عالی

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد